Gratis frakt fra 100 NOK
2-5 dagers leveringstid
Trustpilot 4,5 / 5
Sikker levering 
Top Deals avsluttes om 1 dag og 00:29:27

Vanlige spørsmål og svar

Bytter og returer
Hvordan utfører jeg en retur?

Som kunde hos oss har du alltid angrerett i 30 dager når du handler på nettet. Du har rett til å benytte deg av angreretten og utføre en retur uten å oppgi noen begrunnelse. Tidsfristen på 30 dager gjelder fra og med den dagen du har mottatt en bestilling. For returer og angrerett belaster vi et administrasjonsgebyr på 65 kroner, som trekkes fra tilbakebetalingen. Vi forbeholder oss retten til å avvise retur av undertøy, susper og ansiktsmasker.

Returnere med PostNord

  1. Gå til returportalen vår.
  2. Fyll ut ordrenummer og e-postadresse. Velg deretter hvilke produkter du vil returnere, og hvorfor.
  3. Pakk inn varene du vil returnere, i valgfri emballasje, men i den samme tilstanden som de ble levert i.
  4. Når du har opprettet en retur, får du en QR-kode fra PostNord på e-post. Den viser du når du leverer pakken til nærmeste leveringssted.
Hvordan gjennomfører jeg et bytte?

Vi har ikke mulighet til å gjennomføre bytter. Legg inn en ny bestilling på ønsket vare, og returner den du ikke vil ha.

Når gjennomføres tilbakebetalingen ved godkjent retur?

14 dager etter at vi har mottatt returen.

Reklamasjoner
Hvordan gjennomfører jeg en reklamasjon?

Hvis du mot formodning får en defekt vare, eller hvis produktet ditt har blitt ødelagt på grunn av produksjonsfeil, må du kontakte kundeservice så snart som mulig. For at vi skal kunne behandle saken din så raskt og effektivt som mulig, må du inkludere:

  • e-postadressen som kjøpet ble registrert på
  • bestillingsnummer
  • kunde- og produktnavn
  • grunnen til reklamasjonen
  • vedlagt bilde
Når gjennomføres tilbakebetalingen ved godkjent reklamasjon?

Når reklamasjonen er godkjent, får du tilbakebetalt til samme betalingsmetode som ble brukt for kjøpet.

Levering og bestilling
Hvordan sporer jeg pakken min?

Når pakken din er sendt fra lageret vårt, får du en leveringsbekreftelse til e-postadressen du oppga for kjøpet. I e-posten finner du en sporingslenke som du kan bruke for å spore pakken din. Hvis du ikke har fått e-post, må du se om den har havnet i søppelposten. Hvis du ikke finner den der heller, må du kontakte kundeservice.

Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?

Hvis du ikke har hentet ut pakken innen fristen og den returneres til MM Sports, så har MM Sports rett til å belaste deg for kostnader for frakt, returfrakt, ekspedisjonsavgift og emballasje. Avgiften er 250 kr.

Hvilken leveringsmåte kan jeg velge for bestillingen min?

PostNord

Når mottar jeg bestillingen min?

I de fleste tilfeller får du pakken din levert innen 3-5 virkedager (helger telles ikke). Varene blir sendt som pakke med forhåndsvarsling. Med en pakke-ID, kan du spore den postpakke på Postnord. Når pakken kommer til postleveringssted kunngjorde det med en tekstmelding til din mobiltelefon. Tyngre ting, som vekter og treningsutstyr, har en lengre leveringstid. Forvent 1-4 uker.

Jeg har ikke fått bestillings-/leveringsbekreftelse. Hva gjør jeg?

Hvis du ikke har fått bestillings-/leveringsbekreftelse, må du se om den har havnet i søppelposten. Hvis du mot formodning ikke finner bestillings-/leveringsbekreftelsen der, må du kontakte kundeservice.

Kan jeg endre en bestilling?

Vi kan ikke endre bestillinger som er lagt inn.

Produkter og priser
Kan jeg kombinere forskjellige smaker og fortsatt få kvantumsrabatt?

For nesten alle produkter kan du kombinere forskjellige smaker og fortsatt få kvantumsrabatt. Det finnes imidlertid unntak, for eksempel proteinbarer eller energidrikker der produktet allerede er pakket som 12 eller 24 enheter. Velg det forhåndsvalgte alternativet for den mengden produkter du vil kjøpe, og kombiner ønskede smaker.

Hvordan fungerer prisgarantien?

Prisgarantien gjelder i sju dager fra kjøpsdatoen. Det betyr at hvis du finner samme produkt til en lavere pris i en fysisk butikk eller nettbutikk i Norge, refunderer vi hele differansen. Les mer om prisgarantien vår her.

Hvilken størrelse bør jeg velge?

Vi oppdaterer kontinuerlig passform- og størrelsesguidene for alle klær og alt tilbehør, som du finner under hvert produkt.

Betaling
Hvilke betalingsmåter tilbyr dere?

Du kan betale både før og etter levering. Betalingsmåtene som er tilgjengelige før levering, er bankbetaling og kortbetaling. Hvis du vil betale etter levering, tilbyr vi betaling via Walley.

Hvorfor går ikke bestillingen min gjennom med Walley?

Kontroller at du har oppgitt riktig folkeregistrert adresse (Walley krever at pakken sendes til den folkeregistrerte adressen din). Det kan også skyldes kredittvurderingen din. Kontakt Walley for mer informasjon: +4721018991

Hvor er fakturaen min?

Walley sender den til e-postadressen du oppga ved bestilling. Kontakt Walley hvis du har spørsmål om fakturaen.

Rabattkoden min fungerer ikke?

Det kan være flere grunner til at rabattkoden din ikke fungerer:

  • Du har skrevet rabattkoden i feltet for gavekort.
  • Rabattkoden kan ikke kombineres med andre tilbud.
  • Rabattkoden er ikke lenger gyldig.
  • Du glemte å klikke på «Bruk».
Hvorfor fungerer ikke gavekortkoden min?

Kontroller at du har skrevet gavekortkoden i feltet for gavekort, som du finner under betalingsmåte. (Hvis du skriver koden i feltet for rabattkode, får du en feilmelding om at koden er utløpt.) Hvis du har et fysisk gavekort, er det bare gyldig i butikk.

Min side og innlogging
Hvordan logger jeg inn?

Du logger inn på Min side ved å klikke på ikonet «Logg inn» øverst til høyre på siden på en datamaskin eller i menyen på en mobiltelefon.

Hva finner jeg på Min side?

På Min side finner du ordrehistorikk og ordrestatus.

Hvordan kan jeg finne tidligere bestillinger?

Du finner tidligere bestillinger på Min side.

Hvordan skriver jeg en anmeldelse?

Hvis du går til produktet du vil skrive en anmeldelse av, kan du klikke på «Legg igjen en anmeldelse» under de andre anmeldelsene.

Hva gjør jeg for å ikke motta nyhetsbrev?

Klikk på lenken «AVREGISTRER», som du finner nederst i nyhetsbrevet.

Kontakt
Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Du kan kontakte kundeservice ved å klikke på ikonet «Chat» eller «Hjelp». Du kan også kontakte kundeservice på:

E-postadresse: info@mmsports.no

Annet
Jeg har lyst til å samarbeide med MM Sports. Hvordan går jeg frem?

For å søke om et samarbeid med oss er det viktig at mesteparten av feeden din har treningsrelatert innhold, og at du har minst 1000 følgere på enten Instagram, TikTok eller YouTube. Hvis profilen din passer inn, kan du kontakte oss på: marknad@mmsports.se

Jeg vil bli forhandler av MM Sports. Hvordan går jeg frem?

Vi tar dessverre ikke inn nye forhandlere av varemerkene våre.

Gratis frakt
fra 100 NOK
Sikker levering
2-5 dagers leveringstid
Enestående
Basert på 1062 Anmeldelse
Bekreftet
Har kjøpt en del treningstøy og str…

Har kjøpt en del treningstøy og str stemmer overens og det er behagelige produkter, så er storfornøyd.

Bekreftet
Rask levering og Godt utvalg

Rask levering og Godt utvalg

Bekreftet
God kvalitet

Veldig fornøyd med kjøpet mitt.

Bekreftet
Veldig fornøyd

Rask levering og nydelig proteinpulver. Bestillt mange ganger og alltid vært fornøyd

Bekreftet
Synd at returer koster så mye visst man…

Synd at returer koster så mye visst man tar feil størrelse, elllers meget fornøyd!

Bekreftet
Supert

Veldig gode produkter og bra kundeservice

Bekreftet
Greit og enkelt

Greit og enkelt

Bekreftet
Rask levering og veldig godt produkt

Rask levering og veldig godt produkt. Fornøyd!

Bekreftet
godt utvalg og produktbeskrivelse og…

godt utvalg og produktbeskrivelse og rask levering.

Bekreftet
Rask levering

Rask levering. Veldig bra pris

Bekreftet
Dette var 10/10!!!!!!

Dette var 10/10!!!!!!! Anbefales på det sterkeste. Dette proteinpulveret slår alt av andre merker jeg har prøvd. Kommer til å fortsette med dette!

Bekreftet
Ryddig hjemmeside og info

Ryddig hjemmeside og info. Ingen overselling. Rask levering, solid emballert

Viser 4- og 5-stjernersanmeldelsene
Ny kunde?