Hjem /

Vanlige spørsmål og svar

Hvordan går jeg frem ved retur eller reklamasjon. Her finner du en veiledning til hvordan du returnerer eller reklamerer på en ordre eller vare. Bytte & Reklamasjon

Hvorfor blir min betaling avvist av Klarna.

Det kan være flere årsaker til dette.

  • Kontroller at du har fylt inn riktig adresse. Adressen MÅ være den samme som den du er registrert med i folkeregisteret. Klarna krever også at pakken sendes til denne adressen. Skal du sende pakke til en annen adresse, så kan du bruke kredittkort.
  • Du kan ha manglende kredittverdighet. Dette kan sjekke ved å kontakte Klarna. Kontakt Klarna på telefon: 21 01 89 91

Jeg får ikke betalt med kort. Betalingen avvises.

  • Kontroller at du har dekning på kortet og kontoen.
  • Kontroller at du har lagt inn korrekt kort nummer og at kortholders navn og adresse er korrekt.
  • Vi har opplevd at noen Safari versjoner gir problemer ved kortbetaling. Prøv annen nettleser som Internet Explorer, Chrom eller Firefx, eller velg en annen betalingsmåte.
  • Gamle «cookies» kan skape problemer og sperre for betaling. Slett gamle «cookies» ved å slette historikken eller cash i din nettleser.

Hva betyr de forskjellige ordrestatusene.

  • Ikke ferdig: Denne statusens får ordren din mens vi venter på at betalingen godkjennes.
  • Behandles: Denne statusen får ordren din mens den ligger til kontroll hos oss.
  • Utskrevet: Denne statusen får ordren din når plukkliste er kjørt ut og ordren er klar for plukking.
  • Feil på ordre: Denne statusen får ordren din når den inneholder feil eller betalingen ikke har gått igjennom. I slike tilfeller må du sjekke betalingen og eventuelt legge en ny ordre. Ta kontakt med MM Sports om du er usikker.
  • Klar og sendt: Denne statusen får ordren når den er sendt fra vårt lager, og er på vei til deg. Du kan nå spore hvor pakken befinner seg og når du kan vente den levert. Her kan du spore pakken: http://www.postnordlogistics.no/minside/SOPS.

Hva gjør jeg om jeg har slettet SMS varslet.

  • Du kan bruke pakkenummeret som du finner i eposten du mottok fra oss når pakken ble sendt fra vårt lager.
  • Om du mangler denne eposten ta kontakt med oss på telefon 23 96 22 00 eller epost info@mmsports.no.

Jeg får ikke rett smak, størrelse eller farge når jeg legger et produkt i handlekurven.

  • Om du har en treg internettlinje så vil ikke handlekurven rekke å oppdatere seg på nytt før du legger en ny vare i handlekurven. Avvent litt før du legger et nytt produkt i handlekurven.

Kan jeg kombinere forskjellige smaker og allikevel få mengderabatten.

  • Ja! Smaksvarianter av samme produkt blir å regne som et og samme produkt å påvirker derfor ikke mengderabatten. *** Gjelder ikke for storkjøps pakkene eller unike kampanjer.

Har dere samme pris i butikkene som å nett.

  • I Store trekk har butikkene samme pris som nettbutikken. Unntakene er rene nettbutikk kampanjer eller produkter som kun selges i nettbutikken.

Hvordan fungerer prisløftet.

Hvorfor fungerer ikke gavekortkoden.

  • Koden på gavekortet skal legges inn i feltet «Gavekort». Kontroller at du har fylt inn riktig kode i feltet «kode». Om du skrever koden inn i rabattkode feltet, vil du få en feilmelding.

Hvordan melder jeg meg av nyhetsmailen.

Nederst i nyhetsbrevet finner du en link som du kan klikke på. Da stoppes all utsending av nyhetsbrev til deg automatisk.