Gratis frakt fra 499 NOK
2-5 dagers leveringstid
Trustpilot 4,5 / 5
Sikker levering 

Kjøpsbetingelser / Betingelser

Kjøpsbetingelser og generelle vilkår (nettbutikk)

1.1. Bedrageri

Av sikkerhetsgrunner lagrer vi IP-adressen din når du gjennomfører kjøp i nettbutikken. Alle forsøk på bedrageri eller å legge inn falske bestillinger blir anmeldt til politiet.

1.2. Prisgaranti

Vi matcher alle eventuelle priser, tilbud eller kampanjer. Men kjøpsbetingelsene som prisgarantien kommer fra, gjelder. Dette kan ikke påberopes etter at bestillingen er gjennomført.

Eksempel på kjøpsbetingelser:

Du kjøper en vare hos oss for 499 kr (fraktfritt), og du finner denne varen for 449 kr i en annen nettbutikk. Hvis de har grense for fri frakt på 500 kr, legges fraktavgiften deres (la oss si 69 kr) til 449 kr = 518 kr. I dette eksempelet er vi rimeligst, og du betaler 499 kr. Hvis grensen for fri frakt er 399 i den andre nettbutikken, ville du fått produktet for 449 kr inkludert frakt hos oss.

For å benytte deg av prisgarantien må du kontakte kundeservice etter at du har gjennomført bestillingen, og henvise til den aktuelle nettbutikken med en lenke for alle produktene du ønsker å få prisgaranti for. Produktet må også være på lager i ønsket størrelse/modell/farge, hvis disse valgene finnes for produktet du vil benytte deg av prisgarantien for.

Prisgarantien gjelder ikke for utenlandske nettbutikker eller nettbutikker som har salg på den aktuelle varen på grunn av kort utløpsdato / utgått dato.

1.3. Informasjon om pakkebehandling

For din egen trygghet blir bestillingen kontrollveid gjennom hele transportkjeden.

1.4.Walley Checkout

Vi tilbyr betaling med Walley Checkout i samarbeid med Walley. Walley Checkout samler alle de viktige betalingsmåtene i én løsning. Du kan velge mellom bank- og kortbetaling, faktura eller delbetaling (betalingsalternativene kan variere over tid). Du bestemmer selv hvilken betalingsmåte du vil bruke i kassen før du bekrefter kjøpet. Kort- og bankbetaling gjennomføres enkelt uten at du trenger å forlate siden.
Faktura eller delbetaling betyr at du får varene før du betaler for dem. Deretter kan du velge å betale hele beløpet eller dele det opp i mindre deler. Forfallsdatoen kan variere. Du finner den på fakturaen eller i betalingsinformasjonen. Leveringsmåte samt eventuelle avgifter som tilkommer, vises i kassen før du bekrefter kjøpet.
For å kunne velge faktura eller delbetaling må du angi adressen som er registrert hos Folkeregisteret, og du må ha fylt 18 år. Det gjennomføres en mindre kredittsjekk, som i enkelte tilfeller betyr at kredittopplysninger innhentes. Ved forsinket eller uteblitt betaling vil vi debitere purregebyr samt renter.
På my.walley.no kan du se de ubetalte fakturaene dine fra Walley.

1.5. Walley Checkout Bedrift

Vi tilbyr betaling med Walley Checkout i samarbeid med Walley. Walley Checkout samler alle de viktige betalingsmåtene i én løsning. Du kan velge mellom kortbetaling, faktura eller delbetaling (betalingsalternativene kan variere over tid). Dere bestemmer selv hvilken betalingsmåte dere vil bruke i kassen før dere bekrefter kjøpet. Kortbetaling gjøres enkelt uten at dere trenger å forlate siden.
Faktura eller delbetaling betyr at dere får levert varene før dere betaler. Forfallsdatoen kan variere og vises på fakturaen. Leveringsmåte samt eventuelle avgifter som tilkommer, vises i kassen før dere bekrefter kjøpet.

Ved forsinket eller uteblitt betaling vil vi debitere purregebyr samt renter.

1.6. Ordrebekreftelse

Når du har fullført bestillingen, sender vi en ordrebekreftelse til e-postadressen du oppga ved bestilling. Gjør det til en vane å kontrollere ordrebekreftelsen. Hvis du lurer på noe, kan du kontakte kundeservice. Du bør ta vare på ordrebekreftelsen, slik at du har den hvis du kontakter oss.Hvis du ikke har fått en ordrebekreftelse, kan du kontrollere søppelposten. Merk e-poster fra MMSPORTS som sikre e-poster. Da havner e-postene fra oss i innboksen heretter.

1.7. Ordrestatus

*Behandles* betyr at bestillingen venter på å bli behandlet. *Skrevet ut* betyr at bestillingen er skrevet ut og venter på å bli plukket og pakket. *Feil/Retur* betyr at bestillingen ikke har gått gjennom av en eller annen grunn. *Ferdig og sendt* betyr at bestillingen er sendt til deg.

1.8. Feil kjøp

Ved eventuelt feil kjøp i nettbutikken kan du kontakte kundeservice. Ha gjerne ordrenummeret ditt tilgjengelig, slik at vi kan hjelpe deg raskere. Vi kan ikke garantere at kjøpet kan korrigeres, siden det kan hende det allerede er plukket.

1.9. Reklamasjoner

Hvis du avdekker en feil med bestillingen ved levering, må du kontakte kundeservice så snart som mulig for eventuell reklamasjon. For å kunne behandle saken raskere ber vi deg om å legge ved ordrenummeret reklamasjonen gjelder, et bilde av produktet som det er feil på, eller som har blitt skadet, kontaktinformasjon samt en beskrivelse som forklarer hva som har skjedd, eller hvorfor du er misfornøyd. Ved reklamasjon på varer fra GASP og Better Bodies må du også legge ved PO-nummeret. Dette nummeret finner du på varens vaskelapp.

Hvis du har spørsmål, kan du kontakte kundeservice på
info@mmsports.no
Du finner informasjon om åpningstider under Åpningstider

Akkurat nå! Åpent kjøp til og med 15. januar.

1.10. Reklamasjon for transportskader

Hvis du oppdager en skade på forsendelsen, må du varsle Posten/transportøren om det umiddelbart. Du må aldri hente ut skadede varer. Rapporter skaden umiddelbart på stedet. Du skal få et skjema som du må fylle ut der. Kontakt oss for mer informasjon. Hvis bare emballasjen er skadet, godkjennes ikke det som reklamasjon.

1.11. Normal leveringstid

Avhengig av hvilken transportør du velger i kassen, får du vanligvis varene dine innen 2–5 virkedager. Lørdag, søndag og helligdager telles ikke. Med forbehold om at leveringer til de nordligste delene av Norge kan ta en ekstra dag.

OBS! Leveringstiden kan være litt lenger for ting som vektskiver, manualsett og tyngre treningsutstyr. Du kan regne med cirka 1–4 ukers leveringstid. Mindre bestillinger med restnoterte produkter sendes når alle varene er på lager. OBS! Posten oppbevarer pakken i syv dager. Deretter sendes pakken automatisk tilbake til oss. Hvis du gir oss beskjed i god tid før de syv dagene er over, kan vi forlenge oppbevaringen.

1.12. Ikke hentet pakke

Hvis du ikke har hentet ut pakken innen syv dager og den returneres til MM Sports, så har MM Sports rett til å belaste deg for kostnader for frakt, returfrakt, ekspedisjonsavgift og emballasje. Avgiften er 200 kr.

1.13. Frakt og varsling

Vi bruker Postnord som transportører. Når pakken sendes fra oss, får du en varselmelding der du kan spore forsendelsen din. Med PostNord, får du en melding via SMS, e-post eller brev om når og hvor pakken kan hentes.

1.14. Fraktpriser

Gjelder i Norge. For bestillinger opptil 498 kr koster frakten fra 65 kr. For bestillinger fra og med 499 kr får du fri frakt!

1.15. Bestillinger utenfor Norge

Svenske kunder henvises til:
MM Sports Sverige

Danske kunder henvises til:
MM Sports Danmark

Finske kunder henvisas til:
MM Sports Finland

1.16. Trykkfeil, prisjusteringer og tekniske feil

Vi forbeholder oss retten til å endre prisinformasjon, dokumenter, grafikk, tekst med mer som har blitt skrevet feil på nettstedet vårt, i kataloger, på produkter eller i andre medier. Vi tar også forbehold mot prisjusteringer på grunn av for eksempel prisendringer fra leverandørene våre, valutaendringer, lagerendringer samt eventuelle tekniske feil i nettbutikken, nettleseren eller på serveren.

1.17. Aldersgrense

Aldersgrensen ved postordrekjøp er 18 år. Hvis du er yngre enn 18 år, må foresatte signere. Vi har ikke et automatisk system som fjerner kjøp som gjennomføres av mindreårige, men hvis det oppstår problemer med dette, gjelder fortsatt 30 dagers åpent kjøp. Ta kontakt, slik at vi kan refundere bestillingen og sperre den mindreåriges konto hos oss.

1.18. Om informasjonskapsler

Hvis du har spørsmål om informasjonskapslene vi bruker, kan du lese personvernerklæringen.

1.19. Sikkerhet ved betalinger

MM Sports lagrer ALDRI informasjon om betalingskortet ditt! All informasjon sendes kryptert via sikrede servere (SSL/HTTPS).

1.20. Råd om produkter

Alle produkter som MM Sports selger via nettbutikken på www.mmsports.no, kan brukes i Norge. Enkelte produkter bør ikke brukes av eliteutøvere eller personer med utsatt stilling. Disse produktene har advarsel om det i produktinformasjonen på nettstedet. Hvis du er usikker, kan du kontakte oss og spørre oss om hva som gjelder for det produktet du er interessert i.

Husk at kosttilskudd ikke er en erstatning for normalt kosthold, men bare skal brukes som supplement.

1.21. Pris og mva.

Alle priser er oppgitt inkl. mva. Bøker/DVD 6 % • Kosttilskudd 12 % • Klær/tilbehør 25 %. Hvis mva.-satsene endres, forbeholder vi oss retten til å justere prisene våre tilsvarende.

1.22. Angrerett, returer og bytter

Hvordan gjør jeg en retur eller benytter meg av angreretten?

Som kunde hos oss har du alltid angrerett i 30 dager når du handler på nettet. Du har rett til å benytte deg av angreretten og utføre en retur uten å oppgi noen begrunnelse. Tidsfristen på 30 dager gjelder fra og med den dagen du har mottatt en bestilling. For returer og angrerett belaster vi et gebyr på 65 kroner, som trekkes fra tilbakebetalingen. Vi forbeholder oss retten til å avvise retur av undertøy, susper og ansiktsmasker.

Returnere med PostNord

  1. Fyll ut returskjemaet som medfølger, og legg det i pakken du returnerer.
  2. Pakk varene som skal returneres, i samme emballasje som de ble levert i.
  3. Fest den medfølgende returetiketten på pakken.
  4. Lever pakken til en PostNord-representant.

Hvordan gjennomfører jeg et bytte?

Hvis du vil bytte et produkt, må det returneres som beskrevet over. Vi sender ikke ut et nytt produkt automatisk, så du må selv gjennomføre en ny bestilling på nettstedet vårt. Kontakt kundeservice hvis prisen på produktet er endret.

Hvordan gjennomfører jeg en reklamasjon?

Hvis du mot formodning oppdager noe galt med en vare (inkludert organiske) ved levering, må du kontakte kundeservice så raskt som mulig for å avtale reklamasjon. For å kunne behandle saken raskere ber vi deg om å legge ved ordrenummeret reklamasjonen gjelder, et bilde av produktet som det er feil på, eller som har blitt skadet, kontaktinformasjon samt en beskrivelse som forklarer hva som har skjedd, eller hvorfor du er misfornøyd.

Ved reklamasjon på varer fra GASP og Better Bodies må du også legge ved PO-nummeret. Dette nummeret finner du på varens vaskelapp.

Hvis det avdekkes skader på emballasjen ved henting, må du umiddelbar varsle utleveringsstedet, slik at de kan returnere pakken til oss. Inkluder denne informasjonen også når du kommuniserer med kundeservice.

Tilbakebetaling

Tilbakebetalingen gjøres med samme betalingsmåte som ble brukt ved kjøpet. Ved kjøp mot faktura justeres fakturabeløpet når returen har blitt mottatt og behandlet.
Tilbakebetaling gjøres uten ugrunnet opphold, og senest 30 dager fra den dagen vi fikk beskjed om at du vil benytte deg av angreretten.

Vi kan vente med tilbakebetalingen til vi får tilbake varen fra deg, eller til du har dokumentert at du har returnert varen, avhengig av hva som skjer først. Hvis du benytter deg av angreretten, tilbakebetaler vi alle betalinger vi har fått fra deg, inkludert leveringskostnader (bortsett fra ekstra leveringskostnader fordi du har valgt en annen leveringsmåte enn den rimeligste standardleveringen vi tilbyr).

Vi betaler bare kostnadene for retur av bestillingen hvis du bruker den forhåndsbetalte returblanketten som ble levert med leveransen. Kontakt kundeservice hvis du ikke fikk returblanketten.

Tidsfrist

For at du skal kunne benytte deg av angreretten, trenger du bare å returnere bestillingen eller gi oss beskjed om at du vil benytte deg av angreretten før angrefristen har utløpt. Du kan informere oss skriftlig, og du kan også bruke skjemaet som du finner under.

Dette er ikke et krav, og du kan også bruke returseddelen som lå i pakken.
https://publikationer.konsumentverket.se/kontrakt-och-mallar/angerblankett

Varen som returneres, må være ubrukt og i uendret stand. Hvis du bruker eller håndterer varen på en måte som ikke er nødvendig for å undersøke den, har vi rett til kompensasjon for verditapet. Du har rett til å undersøke varen for å se hvilke egenskaper og funksjoner den har. Åpent kjøp og angrerett gjelder ikke for intimt tøy, for eksempel undertøy.

Returseddel

Bruk den forhåndsbetalte returseddelen som ligger i pakken.

OBS: Hvis du ikke bruker den forhåndsbetalte returseddelen, har du ansvaret for forsendelsen til den leveres til oss. Vi henter ikke ut rekommanderte pakker eller pakker som er sendt med vanlig porto.

 

Kontakt kundeservice på e-post eller telefon hvis du har flere spørsmål

E-post: info@mmsports.no

Mandag-fredag: 09.30–15.00.

Helger og helligdager stengt.

 

1.23. Gavekort

Gavekort er gyldige i ett år fra kjøpsdato.

1.24 Personopplysninger – GDPR

Selskapet er behandlingsansvarlig for personopplysningene du som kunde utleverer til oss. Personopplysningene dine behandles for at vi skal kunne opprettholde kundeforholdet, og eventuelt i forbindelse med markedsføring av annen bedrift. Du kan be oss om å rette eller slette personopplysningene dine.

Her finner du mer informasjon i personvernerklæringen.

Behandlingsansvarlig: MM Sports AB, Telefon: 046 (0) 31 16 00 00, E-post: info@mmsports.se, Org. nr: 556841–0343.

1.25 Smaksgaranti

Vi streber etter å oppnå best mulig kundetilfredshet og tilbyr derfor en såkalt smaksgaranti. Dette betyr rett og slett at hvis du ikke er fornøyd med produktets smak.
Les mer her.

2.5. Kataloger, nyhetsbrev og trykksaker

Når du gjennomfører et kjøp hos oss, kan du velge om du vil abonnere på nyhetsbrevet vårt, slik at du kan få gode tilbud og eventuelt delta i konkurranser med flotte premier. Vi kan sende SMS-er, kataloger og trykksaker til registrerte kunder. Hvis du ikke vil ha det, kan du velge det bort på kontosiden. Du kan også sende en e-post til kundeservice.

2.6. Kontakt

MM Sports AB, Askims Verkstadsväg 9, 436 34 Askim, Sverige

Brukerstøtte for bestillinger, produkter eller ved andre spørsmål: info@mmsports.no

Gratis frakt
fra 499 NOK
Sikker levering
2-5 dagers leveringstid
Enestående
Basert på 1040 Anmeldelse
Bekreftet
Ryddig hjemmeside og info

Ryddig hjemmeside og info. Ingen overselling. Rask levering, solid emballert

Bekreftet
Billig og bra innhold i drikke

Billig og bra innhold i drikke

Bekreftet
Rask å presis leveranse

Rask å presis leveranse

Bekreftet
Tusen takk for god kommunikasjon og et…

Tusen takk for god kommunikasjon og et flott produkt.

Bekreftet
Rask, gunstig, bra sending

Rask sending, kjapt levert! Gode priser FOR TIDEN😎, bra produkter. Greit pakk-ingen skader. Tusen hjertelig takk 🤗🤠

Bekreftet
Ryddig og grei nettbutikk med gode…

Ryddig og grei nettbutikk med gode priser. Er faste kunder på bcaa-drikkene deres :) Rask og løsningsorientert kundeservice.

Bekreftet
Fikk feil produkter i posten

Fikk feil produkter i posten, men dere sendte nye med en gang uten noe tull. Det er bra.

Bekreftet
Kjapt og effektivt

Positiv opplevelse! Rask og enkel handel, og rask forsendelse.

Bekreftet
rask og effektiv levering

Varene kom kjapt og effektiv

Bekreftet
Glimrende

Glimrende nettbutikk

Bekreftet
Rask levering

Rask levering, grei nettside, ikkno tull

Bekreftet
Meget fornøyd😊

God service og kjap levering🙌🏼

Viser 4- og 5-stjernersanmeldelsene
Ny kunde?